close

 

Hi Shiuan-Hao,

TEP application is approved. Please find attached IPA letter.
You may use this letter to enter Singapore without applying for a Visa.

Please let me know your arrival date once you confirm. Thanks.

Rgds,
OoyMei

[不負責任翻譯]
嗨,軒豪

你的TEP申請已經通過啦! 道具欄裡面有一個文件,使用那個文件就可以移動到新加坡囉~~

確定抵達日期之後記得通知我,謝囉

 

Hi Shiuan-Hao,
You need to do 2 things now:
1. Buy the air ticket and tell Ooy Mei your arrival date
2. Contact Zeng Yong to find an accommodation and book it before you arrive.

See you soon.  Remember to bring whatever original identity proof or document that Ooy Mei tells you to bring.  The Singapore government is very strict with visa matters.

[不負責任翻譯]

嘿軒豪,

你現在要做兩件事:

1. 去買機票然後把抵達時間告訴我的秘書

2. 來之前去跟Z先生連絡不然你就沒地方住啦!!!

很快就能看到你啦! 記得要帶驗明正身的文件,不然就當你是偷渡客!!

 

 

 

喔哦哦哦哦!!!

新加坡我來了~~~~

 

這是一個時間不算短的旅行,但我期待這樣的機會已久 

在現在這樣的時間點,也許有一點特別的意義在

而且跟我那有洞的腦袋裡面的計畫,簡直一模一樣!!

太幸運啦~~~~就好像吃到無敵星星一樣的爽快

(但是距離破關好像還很久)

 

 

又要到一個陌生的地方了

旅行使人抽離

抽離讓人思考

雖然還要很久

八月才要出去

想要明信片的

快留地址給我

arrow
arrow
    全站熱搜

    SHKuo 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()